ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Az első ráncok aggodalma

2013. március 05. 16:16

MariAnn

Nem világrengető problémával állok szemben, de most, hogy lassan harminc éves leszek, időtöltés lett az arcom vizsgálata és az azon megjelenő apró ráncok nyomon követése. Egészen aggasztó a helyzet, szerintem. Persze valójában nem lehet olyan vészes, de ennek a hirtelen kétségbeesésnek az eredménye egy gyors keresgélés lett, így elég sok mindent halmoztam fel itthon, anélkül, hogy alaposabban utánanéztem volna a dolgoknak. Így az, amire az volt írva, hogy az első ráncok ellen tökéletes, hazajött velem. Persze nem szándékom egy "ezt vettem a dm-ben"posztot írni, azokon mindig jót szórakozom, de az alábbi termékek vannak a listámon. A Clinique szemránckrém megvolt, nagyon pozitív tapasztalatokkal, borsos árral. Most itthon várakozik szemtémában az Yves Rocher Inositol Végétal szemránckréme és a L'oréal Youth Code szemkörnyékápolója. Hidratálókrémként jelenleg az Yves Rocher Serum Vegetal 3 nappali krémet használom, lassan elfogy, így utána a L'oréal Youth Code nappali arcápoló jön, ezeket a Joy L'oréal Paris 33%-os kedvezményével szereztem. Ezt követően a Lancome fiatalság aktiváló a cél, amire viszont még spórolnom kell. Így a terv megvan. Idővel én is tapasztaltabb leszek, bár az aggodalom szerintem nem fog elmúlni, így marad az elfogadás, ahogy sok minden másban is (és a megfelelő krémek megtalálása). Ha az utóbbiban tudtok segíteni, akkor hajrá, várom a tapasztalataitokat!

_7608002.jpg
Inositol-vegetal-Yves-Rocher.jpg
cfile (1).jpg
Serum_Vegetal_3_la_nueva_linea_de_Yves_Rocher_3.jpg
cfile.jpg
_76080023.jpg

Fotók: lorealparis.hu, lancome.co.uk, yvesrocher.ca

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása