ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Csináld magad!-Cipő tuning

2011. március 01. 19:15

AdriEnn

Az ötletet valójában egy webshop adta, ahol cipőkre csíptethető díszeket lehet vásárolni. Valójában előállítani otthon szerintem egyszerűbb, mint megrendelni Amerikából. Ha mégis a rendelés mellett döntenétek,  itt lehet válogatni.;) Azért nagyon klassz ötlet szerintem, mert így akár, a korábban már sarokba dobott balerinákat is újra akcióba lehet lendíteni. Nem kell más, csak egy fülbevaló klipsz (hobby boltban kapható), egy ragasztópisztoly/pillanatragasztó, pár klassz kő, vagy szalag, masni, toll, bármi ami tetszik és színben, vagy formában jól mutatna a cipellőn. Az összeállított kompozíciót, rá kell ragasztani a klipszre és már mehet is a cipőre. Én pl. ilyen madárkákat (ami a kezemem látható gyűrű formában) vásárlok még, és őket terelgetem majd a cipőmre. További ötleteket az alkotáshoz ITT láthattok! 

 
Fotók:shopbando

 

Megosztás:

Címkék: csináld magad divat cipő shopbando

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miss Scotty (törölt) · http://avarazsollo.blog.hu 2011.03.01. 21:45:42

Amikor a címet olvastam, azt hittem, hogy megtaláltátok Grosgrain blogját. Mostanában ős is ilyenekkel foglalatoskodik. grosgrainfabulous.blogspot.com/

AdriEnn 2011.03.02. 20:11:48

nemnem, eddig nem ismertem, de nagyon klassz blog! :)
süti beállítások módosítása