Egy Burberry hamburgert, egy Gucci sült krumplit és egy Paul Smith mcfreezt kérnék!
A szokatlan és egyszerre "megdöbbentő" dolgok vonzásába keveredtem ismét. Így találtam az alábbi "találmányra", ami nem kicsit elgondolkodtató. Nyílván mindjárt az jut eszedbe, vajon mikor kerül a McDonaldsokba? El kell keserítsek mindenkit, ez egyelőre csak ötlet, melyet a the cool hunter kreatív csapata talált ki, melyhez már a név is megszületett "McFancy". Miért ne lehetne az olcsónak számító franchise McDonalds kajaláncot "puccos" márkákkal összepárosítani? Mekkora ötlet! Ha elképzelem, hogy a "felsőbb sznob réteg", ezen márkák vásárlóköre egy-egy divatbemutatón, vagy akár fashion weeken ezt csámcsogná az első sorokban, elmosolyodok. Erős ellentét, kedves ötlet, nagyon tetszik! :) Csak kár, hogy a kalóriák és a divatvilág egymás legnagyobb ellenfelei....- egyelőre.
|
|
|
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mr.Crack 2010.02.18. 22:02:31
Segítsetek! Aki tudja hogyan, vagy van kapcsolata gondoljon rám.