The MEED bemutatkozó
Ezerrel pörög a divat most Budapesten, vagy csak mi jutottunk el több eseményre, de büszkén mesélhetem el nektek, hogy részt vettünk életünk első modellverseny döntőjén is. Ez már csak azért is dobogtatja meg a szívem, mert még tiniként borzasztóan szerettem volna eljutni egy ilyenre. Most ugyan a másik oldalról, de teljesült, hiszen részt vehettem a Valentine Supermodel by VM "titkos és elegáns" döntőjén a Sofitel hotel garázsában. Izgalmas helyszínválasztás volt, ami egyedül a képek minőségének nem tett jót, de szerettem volna, ha átjön az esemény hangulata. Ugyanis nagyon érdekes volt egy csomó külföldi modellügynökség képviselőjével egy garázsban ülve a melegben rémült tinilányokat nézni, ahogy végiglejtenek előttünk. Miközben komoly dolgok zajlanak a háttérben és a verseny kimenetele több lány jövőjét változtatta meg. A nyertes Zita lett, akit ITT meg tudtok nézni.
Még egy fontos dolog történt azon az estén, amiről mindenképpen tudnotok kell: bemutatkozott a The MEED. Ha még nem hallottatok róluk, akkor érdemes jobban megismerni a hazai tervezőkből alakult csoportot és ruháikat. Az ő kampányképüket láthatjátok az első fotón Szepesi Melinda közreműködésével, lent pedig a bemutatón készült fotókat. Az utolsó virágos ruha gyönyörű élőben, szerelem volt első látásra! És íme a bemutatkozó:
The MEED FW 2013/14 Kollekció
A The MEED a legújabb hazai divatmárka, egy Magyarországon még egyedülálló “umbrella” modellben mutatkozik be. Több, saját márkájával már régóta sikeres tervező működik együtt egy művészeti vezető iránymutatásával, egy egységes, mégis sokszínű kollekció létrehozásán. A márka kreatív vezetője Mojzes Dóra, a részt vevő dizájnerek: Bajcsai Viki, Benus Dani, Földi Petra, Pazicski Miklós, Sármán Nóra, Szegedi Kata, Tomcsányi Dóri, a következő szezontól pedig Cselényi Eszter, a Celeni tervezője is a csapatot erősíti. A kiegészítők egy kézben vannak: a táskák és övek a kiemelkedően sikeres Anh Tuan munkái. A tervezők egyedi stílusa egy-egy apró részletben felismerhető, a kollekció azonban az átgondolt anyaghasználatnak és a koncepciónak köszönhetően harmonikus egésszé áll össze.
A 2013/14-es őszi-téli kollekció a fiatal, trendekre érzékeny városi nőknek készült, akik öntudatosak és formalitások elkerülésével nőiesek. Inspirációi a klasszikus Grimm mese, a Hófehérke szereplői: Hófehérke, a Gonosz Királynő és a Vadász voltak. A Hófehérke inspirálta ruhák fiatalosak, játékosak, színes-mintás selymekkel tarkítva. A Gonosz Királynõ ruhadarabjai sötétebbek, karakteresebbek, hangsúlyosan nõiesek, jellemzõ a fekete színállás, csipke és bõr felületek. A Vadász kicsit militáris, uniszex vonalat képvisel, letisztult streetwear darabokkal.
A felhasznált anyagok a vonalaknak megfelelően változatosak: egy nagyon domináns barokkos-virágmintás selyem, különbözõ színű bársonyok, gyapjúk, jersey, jerseyre kasírozott csipkék, és bõrhatású anyagok. A The MEED szeptembertől a hazai és nemzetközi piacokat is megcélozza, új színfoltot adva a hazai divatpalettához.
Kampányképek:
Image fotó: Juhász Péter, Styling: Igor Deseatnikov, Image modellek: Kate, Melinda, Zsuzsa – VM Model, Haj: Reni – Saco Hair, Smink: Törzsök éÉvi
A bemutató képei a The MEED facebook oldaláról valók.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
komment