ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Hódít a "dip-dye" hajfestési módszer

2012. március 29. 18:21

AdriEnn

Néhány fotót már posztoltunk ezzel a technikával készült frizurákról korábban. Úgy tűnik a ombré hajfestési módszert egyre többen kedvelik, sőt hatalmas rajngótáborra tett szert, celebek és civilek körében egyaránt. Alapvetően arról szól a dolog, hogy a haj némileg úgy tűnjön, mintha a nap szívta volna ki. Persze itt is szárnyalhat a fantázia színeket illetően, hisz pl. a színes tincses verzió is nagyon dögös. Nekem kifejezetten tetszik, no nem az extrém verziók, hanem a természetes színekből készült kombinációk. Én valószínűleg kipróbálom, de minden bizonnyal egy hozzá értő fodrászt bízok meg ezzel a feladattal. Ti bevállalnátok?

Fotók. Tumblr

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloodyLife 2012.03.30. 10:26:40

Tudnál ajánlani értő fodrászt? :)

fénycsepp 2012.03.30. 10:48:55

ez vmi nagyon erős nap lehetett :D

AdriEnn 2012.03.30. 10:52:41

Én őket ajánlanám neked:

www.hairclub.hu/ és esetleg még őket Facebook.com/closehairsalon bár a Close-ban még nem jártam.

Warnika 2012.03.30. 13:37:07

szerintem nagyon gáz. olyan, mint amikor az ember lenöveszti a hidrogénezését...

tejcsokoládé (törölt) 2012.03.30. 14:10:44

szerintem nagyon nem olyan ,mint egy igénytelen hidrogénezés lenövesztése. kifejezetten jól néz ki, de gondolom ebből is az igényesebb mutat jól, jó hajon...

[c] 2012.03.30. 15:05:01

@Warnika: Pedig ilyen természetes változatban is akad bőven. Sötétszőke/világosbarna hajra jellemző.

oleszt 2012.03.30. 15:43:34

@Warnika: @tea fan: Szerintem nyáron mindenkinek természetesen ilyen lesz, ha kellően hosszú a haja, nekem is. Legalábbis ha nem olyan színekre vágyunk, ami amúgy sem természetes. Ez a festési mód érdekes egyébként, de nem olyan, mint amit a Nap csinál. Nagyon látszik, hogy festett.

pause 2012.03.30. 16:10:00

valamikor 2008-ban volt ilyesmi a hajamban,mar akkor is meguntam egy honap utan...
süti beállítások módosítása