ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Kabátálmaim

2011. október 24. 09:31

MariAnn

Mivel az idő nem bír igazán hidegre fordulni, ezért a téli kabátomat még mindig nem vettem elő, úgyhogy maradnak az átmeneti darabok. És talán emiatt a hosszúra nyúló átmeneti időszak miatt keveredtem a Burberry 2012-es tavaszi(!) kollekciójához, ahol gyönyörű fazonú kabátokat találtam. A Burberry úgy tűnik megengedheti magának, hogy a nyári szezonra is kabátokat tervezzen, de valljuk be őszintén, jól teszik. A kedvencem az első kettő, már holnap tudnám őket hordani. Az utolsó kék nem az én színem, de még az is tetszik. Úgy tűnik, tényleg igaz az, hogy a klasszikus darabok minden korban és időben helyt állnak és emiatt érdemes áldozni rájuk. Remélem egyszer én is fogok áldozni egy hasonlóra!

 Képek: trendland.net

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása