ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Frizkó after Hairclub

2011. október 06. 20:33

AdriEnn

A héten végre sikerült ellátogatnom a pécsi Hairclubba, hogy beváltsam a legjobb barátnőmtől kapott "utalványom". Körvonalakban tudtam csak, hogy mit is szeretnék a fejemen látni. Nagy reményeket fűztem ehhez a fodrászlátogatáshoz, nagyon kíváncsi voltam, hogy a Hairclub vajon tényleg olyan klassz-e, mint ahogy a hír járja. Egyértelműen igen, számomra a Hairclub beváltotta a hozzá fűzött reményeket..., egyszerűen imádom az új frizurám, amit Kovács Mariann álmodott és valósított meg nekem. Hamarosan több infóval is szolgálok majd a pécsi szalonról. Addig is, íme néhány kép (telefonnal készítve) az új frizuráról! :) 

 
 

 

Megosztás:

Címkék: frizura enn

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lanu 2011.10.08. 08:27:21

nagyon jó lett! illik a kis huncut tekintethez :)

holdraforgo 2011.10.09. 20:39:46

Drága Mariann az én fodrászom is... halkan mondom csak, hogy szinte nem múlik el nap, hogy ne kapnék dicséretet a hajkoronámat illetően! Nagyon jó kezekbe kerül az, aki ellátogat a Hairclub-ba, de a minőséget meg is kell fizetni...
süti beállítások módosítása