ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Sortot valaki?

2011. augusztus 23. 18:13

AdriEnn

Berobbantak a sortok itthon is a hétköznapjainkba. Pesten flangálva, viszonylag sok "sort" jön velünk szembe, de meg kell mondanom, stílusos összképben nem igazán fordulnak elő itthon. Szerintem az a baj, hogy nagyon-nagyon könnyen átcsúszik a dolog "ribancosba", ha nem a megfelelő hozzávalókat alkalmazzák. A sort elég jó blickfang, főleg ha klassz lábakkal párosul, ezért az öltözék további részei szerintem minél visszafogottabbak, annál jobbak. Már többször szemeztem velük, de még sosem vettem. Hadilábon állok velük és lábaim sem annyira tökéletesek, hogy örömmel fitogtatnám őket hasonlóképp, tehát részemről nem játszik. Ti, hogy álltok vele?

Fotók: Lookbook
 

 

Megosztás:

Címkék: sort

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hopp-hopp 2011.08.23. 19:37:29

tiltólistás!

ma csupáncsak 12 olyan lányt láttam - aki narancsbőrös combbal társította - valamint egy alkalommal olyan csúnyán kilógó farpofákkal, hogy én szégyelltem el magam ...

tökéletes test meg ugye photoshoppppolhatatlan.
süti beállítások módosítása