ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Friszkódiszkó 2011

2011. április 09. 09:05

AdriEnn

Közeleg a fodrászatok éjszakája és ahogy olvashattátok, én már be is jelentkeztem. Úgy gondoltam előtte körbenézek, mi a helyzet frizura trendek terén mostanság. Jelenleg hosszú (körülbelül derékig érő) vörös hajam van, de valójában ezt kevés alkalommal lehet látni. Hajnali ötkor (mikor minden nap kelek), nincs kedvem vele bíbelődni, hogy valahogy ki is nézzen kibontva. Így általában marad a hajgumi, amivel a fejem tetejére csapom, vagy befonom. Úgy döntöttem, ennek így nincs sok értelme, tehát levágatom. Bár imádom az alábbi teljesen rövid frizurákat is, de ennyire azért nem vagyok merész. Az utolsó előtti fotón látható a várható új frizurám, de a fufru még kérdéses. Egy biztos, letisztult, "tépésmentes" frizurám lesz és persze a vörös szín marad. Ti mentek fodrászatok éjszakájára?

Fotók: jolie.de

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása