ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Teljesen begombolva!

2011. március 08. 09:20

AdriEnn

Ismét új dolgot helyeztem a kívánságlistámra, ami már lassan kilométeres hosszúságú... Az "új dolog" dolog pedig nem más, mint egy egyszerű klassz ing, kis gallérral. Szeretnék egy ilyen, vagy ehhez hasonló inget, legjobb a lent látható világos rózsaszín, vagy világos barackszínű lenne, de sajnos még sehol sem láttam. Remélhetőleg hamarosan rátalálok az igazira, ha máshol nem, egy turiban. Az inget, magasított derekú nadrágba, vagy szoknyába betűrve szeretném viselni, a gallér alá pedig, egy selyemszalagból szeretnék masnit kötni, amint kész a szett küldöm fel a blogra!:)

Fotó:Lesmads

 

Megosztás:

Címkék: ing divat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marlowa 2011.03.08. 12:50:30

Sztem ez jol áll egy magasderekú szoknyával - pont amilyenem nekem VOLT (de a hebrencs hugom elkavarta - ugye Rita?)

LaRiNNe 2011.03.11. 10:33:18

de feltétlenül pánpéteres galléros inget vegyél, az nagyon helyes lesz masnival :)
(egyébként hogy létezik, hogy még csak most találtam meg a blogotokat? szégyenésgyalázat fejemre. rettentően tetszik.)
Rebeka
larinne.blogspot.com/
süti beállítások módosítása