ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Ide vele!

2011. január 18. 16:21

AdriEnn

Úgy döntöttem, létrehozok egy új kis rovatot, amit már nagyon régen kellett volna. A mai naptól kezdve egy mini posztot szentelek majd a szerintem "must have" daraboknak. A rovarok mostanában egyre jobban foglalkoztatnak divat szempontból is. Nemrég a lent látható gyönyörű pink hasúba szerettem bele, ide vele! (Hasonló érdekességekre pl.: a Topshop Jewellery oldalán lehet lelni néha, megéri körbenézni!)

Megosztás:

Címkék: divat gyűrű ide vele

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mariannn 2011.01.18. 17:24:34

Jaj, őt én is meg akartam venni a h&m-ben - csak rájöttem, hogy nem hordok gyűrűt :((
süti beállítások módosítása