ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Álmodozni jó!

2010. december 29. 09:00

AdriEnn

Már régóta terveztem, hogy készítek egy  "elköltöm a nemlétező pénzem" posztot... Nos, most jött el az ideje. Nem is olyan régen összegyűjtöttem egy pár webshopot, ahol már zajlanak a leárazások, de kihagytam a Farfetch oldalát, amit most szeretnék pótolni. Kilestem egy pár kedvencet, ami bár leárazva sem épp az én bukszámnak való, de álmodozni olyan jóóóó! Íme a kívánságlistám:

Michael Angel 494 EUR

MMM 569EUR

Alexander Mcqueen 694EUR

Gareth Pugh 349EUR

Eley Kishimoto 189EUR

Rick Owens 1039EUR

Rick Owens 334EUR

Ann Yee Rowen 259EUR

MMM 799EUR

 

Megosztás:

Címkék: design fashion divat ruha webshop farfetch

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása