ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Turbánt a fejekre!

2010. szeptember 13. 14:56

AdriEnn

Hódít a turbán!- a kifutókon egyre többet látni, s persze a külföldi divat bloggerek is jó hírét keltik, már egy ideje. Be kell vallanom, első ránézésre olyan furának tartottam, de több fotót átlapozva, meggyőzött. Nos, nem olyan extrém formában, mint az első fotón- azt csak hangulatkeltőnek szántam ;), de az alatta lévőket, már simán el tudom képzelni utcai viseletnek is. S, hogy hogyan készítsd el, ahhoz összegyűjtöttem nektek, egy pár videót. Nem kell más hozzá, csak egy klassz kendő. Nekem a fekete kendős verzió határozottan a kedvencem(mert könnyen kombinálható), de tulajdonképpen majdnem minden könnyed anyagból készült kendőből jól mutat, kipróbáltam ;) Jó csavargatást! ;)
 
 
 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása