ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Masnit a kezekre, is!

2010. június 05. 20:30

AdriEnn

Elég rendesen rákattantam a masnikra mostanság. Kötöm mindenhova, nyakba, derékra, csípőre, hajba, szerintem szinte mindenhol jól mutat. Kellemes, kedves, bájos Blikfang. Masnis őrületemet kiélve, körbenéztem újfent a handmade dolgok világában az Etsyn :) Ismét "csodákba" bukkantam, többek között az alábbi "karmasnikba" ;). Bőrböl készültek, kb. minden színárnyalatban kaphatóak, hátul pattentel rögzülnek. Kukkoni, s rendelni ITT lehet őket!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kristofeliza 2012.01.11. 18:46:38

ilyet már én is csináltam:D
süti beállítások módosítása