ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Elegáncsos szerelésem története

2010. május 17. 10:36

AdriEnn

Idei lagzik hadát, melyekre hivatalosak vagyunk már emlegettem nektek, nos jelentem a 4-ből 1 pipa :)- letudtuk. Az eseményre úgy gondoltam beszerzek valami ruhát,  mert  az igazat megvallva csitti-fitti elegánsokkal nem igazán rendelkezem, s azért leggingsben mégsem merek menni, bár legszívesebben azt tettem volna... Lényeg a lényeg útnak indultam, először is körbekérdezősködtem, hol lenne érdemes. Egy H&M, Berschka, Stradivarius s a Váci utcai  sikertelen köröm után már biztos volt...- turiból szerzem be. Végül találtam is több szuper turit, ahol mindig félve kezdem végiglapozni a kínálatot, a következő gondolattal a fejemben " csak legyen egy ami jól áll, nem lesz dilemma -nem lesz dilemma.., ésszerűen vásárlok, max elviszek többet..." :) Így hát végigpróbálgatva kis trilliónyit, egy midőn meglepetés fekete darab mellett döntöttem (ami tudom, hogy nem illik esküvőre, de én akkor is...). Feldobásképpen megspékeltem egy halványrózsaszín fonott övvel. A kasszánál fizetve, ablakon kilesve szinte szembeintegetett az utca másik oldalán lévő kilós angol turi verzió, amit aztán nem hagyhattam ki. Némi bóklászással később egy csoda akadt a kezembe, a képen látható Grace Kellys táska klasszikus, nos ezt sem hagyhattam ott, hát hazavittem. Ennyi volt a storym mára, bezárt Adrienn mese tára mára... ;)

 

 

Megosztás:

Címkék: design fashion divat ruha öv 2010 egyedi turi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása