ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Pöttyös az igazi..

2010. február 08. 12:19

AdriEnn

,legalábbis nekem most épp mindenképp! Amellett, hogy nyílván a hazai csodánkat a túró rudit is imádom, most nem erre irányult címadásom. A pöttyös mindig visszatér, de még ha épp nem is a kifutókon (ami engem annyira most nem is érdekel), itt-ott mindig beköszön. A pöttyösmizériám eredményeként, nem csak a pöttyös ruhák számát növeltem a ruhásszekrényeben, hanem összegyűjtöttem nektek egy- két kedves darabot. :) Ha esetleg bárki találna a városban ilyen harisnyát kérném feltétlen jelezze!

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annaméry 2010.02.24. 21:01:18

hello!

a vörösmarty téri h&m-ben most lehet kapni pöttyös harisnyát sötétkék színben egy csíkossal párban 1290-ért. már felírtam a kívánságlistámra! :)

AdriEnn 2010.02.24. 21:13:56

@annaméry: Szia!
jajjj dejóó,- köszi az infót nagyon! :) bekukkantok s beszerzem az oly áhított darabom :)
süti beállítások módosítása