ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Különleges nyakravalók

2010. január 24. 16:24

AdriEnn

Színesítsd, tedd csillogóvá, tekerj köré, dobd fel, tedd ki virágokkal,-a dekoltázsod! ;) Összegyűjtöttem nektek egy-két abszolút handmade kedvencemet, a legkülöncebb nyakbavalók világából. Szeretem a különleges ékszereket, de a strasszok és egyéb giccsek láttán többnyire elborzadok. Ezért már többször elhatároztam, hogy készítek magamnak   én, s az olyan is lesz, mint amilyet én szeretnék. Ha hasonlóan érzel, akkor akár ötletszerzés céljából is nagy segítséget nyújtanak az itt összegyűjtött daradok. Szuperül mutatnának letisztult egyszínű akár fekete ruhadarabok mellett, mert ugye eléggé figyelem felkeltő darabok,- jó "blickfangok". Aki viszont nem szeretné maga összekreálni, annak érdemes itthon a boltokban körbenézni, mert legutóbb én pl. a Látomásban bukkantam egy olyan "kígyótestű nyakbavalóra" amit azóta mindenki el szeretne venni tőlem, aki látta rajtam, -tehát ne add fel! :)

 

 

 

Megosztás:

Címkék: design fashion divat ékszer handmade

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása