ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Egyedi harisnyalesen

2010. január 17. 13:23

AdriEnn

Tudni kell rólam, hogy én elég nagy harisnyanadrág fan vagyok, csíkos, pöttyös, valami rikító színű csoda, lényeg, hogy ne legyen legyen mindenkinek, nah olyan jöhet. Nos ebből az elgondolásból felkerekedtem, s úgygondoltam megelesen a harisnya különlegességeket a világhálón. S íme az első találatom, ami annyira, de annyira zseniális. Pont ilyet kerestem. A "Les Queues de Sardines" márka nevéhez ugyanis kizárólag harisnyakülönlegességek köthetőek. A jókora adag humorral ellátott kreálmányok elegáns, de mégis teljesen egyedi hatást eredményeznek. Öltöztesd a lábad egy ilyen szuper harisnyába és biztosan és tuti, hogy mindenki rád koncentrál majd ;) Nekem az kék X-es és az esőfelhős a kedvencem, s nektek?

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cili Hebrentch 2010.01.18. 15:19:36

hol lehet ilyen venni? vadászom fél éve az ehhez hasonlókat.

Judit
süti beállítások módosítása