ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

The MEED bemutatkozó

2013. június 26. 07:54

MariAnn

The_Meed_1.jpg

Ezerrel pörög a divat most Budapesten, vagy csak mi jutottunk el több eseményre, de büszkén mesélhetem el nektek, hogy részt vettünk életünk első modellverseny döntőjén is. Ez már csak azért is dobogtatja meg a szívem, mert még tiniként borzasztóan szerettem volna eljutni egy ilyenre. Most ugyan a másik oldalról, de teljesült, hiszen részt vehettem a Valentine Supermodel by VM "titkos és elegáns" döntőjén a Sofitel hotel garázsában. Izgalmas helyszínválasztás volt, ami egyedül a képek minőségének nem tett jót, de szerettem volna, ha átjön az esemény hangulata. Ugyanis nagyon érdekes volt egy csomó külföldi modellügynökség képviselőjével egy garázsban ülve a melegben rémült tinilányokat nézni, ahogy végiglejtenek előttünk. Miközben komoly dolgok zajlanak a háttérben és a verseny kimenetele több lány jövőjét változtatta meg. A nyertes Zita lett, akit ITT meg tudtok nézni.

Még egy fontos dolog történt azon az estén, amiről mindenképpen tudnotok kell: bemutatkozott a The MEED. Ha még nem hallottatok róluk, akkor érdemes jobban megismerni a hazai tervezőkből alakult csoportot és ruháikat. Az ő kampányképüket láthatjátok az első fotón Szepesi Melinda közreműködésével, lent pedig a bemutatón készült fotókat. Az utolsó virágos ruha gyönyörű élőben, szerelem volt első látásra! És íme a bemutatkozó:

The MEED FW 2013/14 Kollekció

A The MEED a legújabb hazai divatmárka, egy Magyarországon még egyedülálló “umbrella” modellben mutatkozik be. Több, saját márkájával már régóta sikeres tervező működik együtt egy művészeti vezető iránymutatásával, egy egységes, mégis sokszínű kollekció létrehozásán. A márka kreatív vezetője Mojzes Dóra, a részt vevő dizájnerek: Bajcsai Viki, Benus Dani, Földi Petra, Pazicski Miklós, Sármán Nóra, Szegedi Kata, Tomcsányi Dóri, a következő szezontól pedig Cselényi Eszter, a Celeni tervezője is a csapatot erősíti. A kiegészítők egy kézben vannak: a táskák és övek a kiemelkedően sikeres Anh Tuan munkái. A tervezők egyedi stílusa egy-egy apró részletben felismerhető, a kollekció azonban az átgondolt anyaghasználatnak és a koncepciónak köszönhetően harmonikus egésszé áll össze.

A 2013/14-es őszi-téli kollekció a fiatal, trendekre érzékeny városi nőknek készült, akik öntudatosak és formalitások elkerülésével nőiesek. Inspirációi a klasszikus Grimm mese, a Hófehérke szereplői: Hófehérke, a Gonosz Királynő és a Vadász voltak. A Hófehérke inspirálta ruhák fiatalosak, játékosak, színes-mintás selymekkel tarkítva. A Gonosz Királynõ ruhadarabjai sötétebbek, karakteresebbek, hangsúlyosan nõiesek, jellemzõ a fekete színállás, csipke és bõr felületek. A Vadász kicsit militáris, uniszex vonalat képvisel, letisztult streetwear darabokkal.

A felhasznált anyagok a vonalaknak megfelelően változatosak: egy nagyon domináns barokkos-virágmintás selyem, különbözõ színű bársonyok, gyapjúk, jersey, jerseyre kasírozott csipkék, és bõrhatású anyagok. A The MEED szeptembertől a hazai és nemzetközi piacokat is megcélozza, új színfoltot adva a hazai divatpalettához.

1005066_171422903033899_1296275201_n.jpg
10140_171423203033869_1173284601_n.jpg
998901_171422936367229_1026276489_n.jpg
1012161_171422743033915_1842358474_n.jpg
1010247_171423139700542_1776255192_n_1.jpg
1001066_171422879700568_893634412_n_1.jpg

Kampányképek:

Image fotó: Juhász Péter, Styling: Igor Deseatnikov, Image modellek: Kate, Melinda,  Zsuzsa – VM Model, Haj: Reni – Saco Hair, Smink: Törzsök éÉvi

A bemutató képei a The MEED facebook oldaláról valók.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.