ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Sárkányok, kaméleonok, királylányok, az univerzum...

2013. január 18. 08:07

MariAnn

Csak néhány az inspirációul szolgáló szavak közül, melyek életre hívták a VIRAG KERENYI márka legelső kollekcióját. A tervezőtől, Kerényi Virágtól kapott lookbook képeken kerek, egész, csodaszép kollekció látható, ami debütálásként nagyon ígéretesnek tűnik. Virág nevével több helyen is találkozhattatok már, de érdemes többet megtudni a fiatal tervezőről, aki nagyon őszintén mesél:

"A KREA Kortárs Művészeti Iskola után jelenleg a dánia-i TEKO Design and Technology egyetemen tanulok divattervezést, az elmúlt években azonban nem csak elméletben, de gyakorlatban is sokat dolgoztam azért, hogy stílusomat és képességeimet tervezőként finomítsam. Három hónapos amerikai gyakorlat után a Triumph fehérnemű versenyen bizonyíthattam kétszer is, a hazai Divatkreátor műsorban terveztem fellépőruhákat illetve az Operház jelmeztervező részlegében segédkeztem. A ruhák és a kiegészítők a gyöngyfelvarrásig minden apró részletét én készítettem, mivel a magam és mások örömére csináltam. A magaméra, mert alkothatok, másokéra pedig, hogy szépnek és különlegesnek érezzék magukat benne."

lookbook 0029 copymini.jpg
lookbook 0010 copymini.jpg
lookbook 0013mini.jpg
lookbook 0047 copymini.jpg
lookbook 0019 copymini.jpg
lookbook 0034 copymini.jpg

Fotó: Debreczeni Fanni
Stylist: Nagy Marci
Smink: Schneider Anna
Haj: Soós Judit
Modell: Virginia @ IMG London
Helyszín:Budapest Novotel Centrum

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsur24 2013.01.21. 13:08:52

a cipellőt egy pillanatra úgy néztem, mintha fordítva lenne rajta, azt a hatást kelti
süti beállítások módosítása