ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Kedvenc szépségápolási termékek- Január

2013. január 12. 13:25

AdriEnn

Az utóbbi időben ismét nagyon! foglalkoztat a beauty/szépségápolási vonal. Persze mindig is imádtam, ezért is jártam a Krea smink szakára, de az elmúlt időszakban nem jutott rá elegendő időm. Szeretném behozni az elmaradásaim, s ismét többet posztolni a blogra is ebben a témában. Az alábbiakban láthattok négy terméket, melyeket januári kedvenceimhez sorolnék. (minden hónapban érkezik majd néhány kedvenc)

1. Clinique Airbrush (AB1- a legvilágosabb)

A legcsodálatosabb korrektor, amit valaha használtam. Reggel felteszem pár perc alatt a szemem alatti részre, ujjbeggyel belemasszírozom finoman a bőrömbe, Tökéletesen fed, s gyönyörűen kiemeli a szemet. S nem utolsó sorban, egész nap a helyén marad.

Hol vásároltam?

Strawberrynet

2.Elizabeth Arden Eight Hour Cream

Egy igazán szuper krém, melyről nemzetközi oldalakon is ódákat zengenek. Nekem is bejött! Imádom! Kézkrémként vagy szájápolásra is tökéletes. Én leginkább az utóbbiként használom, éjszakára teszem fel, viszonylag nagy mennyiségben az ajkaimra, Reggel garantáltak a pihe-puha ajkak.

Hol vásároltam?

Repülőn, de Strawberryneten is rendelhető

3. Caudelie Eau de beauté arcpermet

Még sosem használtam ehhez hasonló, teljes mértékben természetes anyagokat tartalmazó, kellemes, bőrtökéletesítő arcpermetet. Azt hiszem, ha a négy kedvenc közül egy abszolút kedvencet kellene megnevezzek, ez lenne az. Reggel garantáltan felébred tőle az ember, a csodálatos illóolajokat szimatolva. 

Hol vásároltam?

Németország - sajnos a hivatalos webshopból sem rendelhető még Mo.-ra  

3. Korres arckrémek

Mikor tavaly Berlinben jártam és benéztem a KaDeWe áruházba, többek között a Korres "standnál" is órákat időztem. Egy görög márkáról van szó, ahol 90%-ban csak természetes anyagokból dolgoznak. Terveztem, hogy kipróbálom, s mikor karácsony környékén a Strawberrynet akciósan kínálta megvásároltam egy ráctalanítás, megelőzéshez megfelelő szettet. A csomag tartalmazott egy szemkörnyékápolót, egy szérumot, egy éjszakai és egy nappali krémet. Imádom mindet! 

Hol vásároltam?

Strawberrynet

Clipboard02_5.jpg
Clipboard04_3.jpg
Clipboard01_2.jpg
Clipboard03_3.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása