ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Leárazások mámorában

2013. január 06. 20:52

AdriEnn

Elkezdődtek a jobbnál-jobb leárazások, melyeknek persze én sem tudok ellenállni. A startvonalon vagyunk, azaz jelenleg a legtöbb helyen még nem érték el a leárazások az -50%-ot sem, persze vannak kivételek. Jelentem úgy tűnik a Zara is vár még néhány napot a nagyobb mínuszokig. Nos, betévedtem és körbenéztem, amit tudom még! nem kellett volna. Dilemmába estem a lent látható két kabátot látva. Teljesen eltérő stílus, mégis mindkettő eszeveszettül tetszik. Mindkettőt nem engedhetem meg magamnak, hisz még így leárazva is egy kisebb vagyon az áruk. Egy klasszikus, sötétkék, fiús szövetkabátra már régóta fáj a fogam. Szuperül kombinálható, örök darab gyanús. A leopárd minta csak nemrég ejtett rabul, de azóta nem ereszt. A kérdés az, hogy melyiket vigyem haza? 

6136247401_1_1_1.jpg

6136247401_2_2_1.jpg

8007643707_1_1_1.jpg

8007643707_2_2_1.jpg

Fotók: zara

Megosztás:

Címkék: sale zara

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása