ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Téli street style kedvencek

2013. január 05. 18:05

MariAnn

Nemrég az egyik hazai női magazin fashion oldalain láttam a szokásos editorial helyett street style képeket, amin elképesztő szettek és nők voltak, stílusosak és nagyon egyediek. Ebből is látszik, hogy egyre inkább teret nyer a street style és veszi át a szerepet a trendek alakításában. Valójában innen jött az ötlet, hogy összeszedjem az én kedvenceimet, úgyhogy ez egy kis szelekció abból, hogy én hogyan próbálok kinézni és felöltözni idén télen. Végignézve elég egységes a fejemben lévő kép: a tél kötelező kellékei nekem a fiús sapka, szűk nadrág, az egyenes vonalú vagy zakószerű kabát, de semmiképpen sem derékban húzott, bakancs vagy egy kissé fiúsabb csizma, egy kis minta vagy egy uralkodó szín a rengeteg fekete mellé, nagy lobonc, kevés kiegészítő, plusz egy közepes méretű táska. Nekem ez a sikk most.

sideplaidoffduty.jpg
Claudia-Saadeh_426x639.jpg
Nastya-Pindeeva-2_426x639.jpg
LondonstrRF123256.jpg
Emelie-Wallin_v_18dec12_b_426x639.jpg
Ally-Whitfield-2_426x639.jpg
Elke Turner_426x639.jpg

Fotók: vogue.com, fashionising.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása