ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Enn első Armani darabja

2013. január 05. 20:59

AdriEnn

Régóta tervezem, hogy befektetek egy jó minőségű napszemüvegbe. A múlt héten öt fok fölé emelkedett a hőmérséklet, aminek annyira megörültem, hogy körbe is néztem egy bevásárlóközpontban, hogy mi a választék. A Vision Expresszben már tél elején kinéztem magamnak egy napszemüveget, amit végül nem vettem meg, mondván túl "bevállalós". Mire aztán persze mégiscsak meggyőztem magam és visszamentem, hogy megvegyem, már nem volt meg... Így a múlt héten a remény azért még élt, hogy hátha rábukkanok egy ugyanolyanra (hasonlóra), de nem volt. Elsírtam bánatom az eladónak, aki csak nem engedett, hogy meséljem el milyen volt a szemüveg amit "elkapkodtak" előlem. Elmondtam a lánynak, de álmomban sem gondoltam volna, hogy azért kérdezni mert érdekli és szeretne nekem segíteni.( Az utóbbi időben nagyon! rossz tapasztalataim voltak eladókkal.Amíg próbálgattam a lány eltűnt, s egyszer csak megjelent előttem a kezében azzal az Armani napszemüveggel, amit anno kinéztem magamnak. Félve kérdezte: "Nem ő volt az???" Hirtelen szóhoz sem jutottam, majd persze rávágtam, hogy "De!, s viszem" :-) Ezúton is hálás vagyok! Imádom a napszemüveget, egy cseppet sem bántam meg, hogy megvettem. 

DSC_0159.jpg
DSC_0140 (1).jpg
DSC_0147 (1).jpg
DSC_0137.jpg
DSC_0160.jpg
Fotó: Papp Béla
Megosztás:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása