ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Jön a midi!

2012. június 12. 19:36

AdriEnn

Egyre többször találkozom nemzetközi oldalakon olyan street style fotókkal, ahol a lányokon midi szoknyák láthatóak. Állítólag előnyös azoknak akik combban erősebbek, mert nyújtja az alsó testet, azonban ezzel nem igazán értek egyet. Az erős comb velejárója ugyanis többnyire a széles csípő is, szerencsés akinek nem. Ezért szerintem abszolút nem előnyös. Én még sajnos nem találtam olyan midi szoknyát, amiben jól éreztem volna magam és nem éreztem volna magam úgy, mint egy sváb nagymama népviseletben... Nektek hogy tetszik ez a hossz?

ORLyO.jpg
jsb_2.jpg
s2CYB.jpg

Fotók: JSB, Miss Moss

Megosztás:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

automaton_aliza · http://antiquefashioncompany.blog.hu/ 2012.06.12. 21:39:31

Imádom, egyetemistaként feltúrtam értük anyukám szekrényét. A budapesti utcákon is látni azért midit, sőt nekem úgy rémlik 2005-2006 körül is divat volt valamennyire, de az is lehet, hogy csak az ELTE-BTK-án :D. Mondjuk, egy nem modellvékonyságú, csípőben gazdag lányon nem mutat így, de nem állhat minden mindenkinek jól. Például a fenékben lógós török nadrág nagyon keveseken mutat. Pont a vékony lányokon egy nagy nulla.
süti beállítások módosítása