ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Újdonságok a szekrényemben

2012. március 11. 13:11

AdriEnn

Összegyűjtöttem azokat a holmikat, amelyeket a közelmúltban vásároltam egy poszt erejéig. Az első képen látható blúz, teljesen friss szerzemény a NewYorker-ből. Már régóta vágyom egy sárga (pontosabban neonsárga, ami a fotón nem annyira látszik) darabra, hát most beszereztem. A második fotón egy COS kardigán látható, melyet legszívesebben minden nap hordanék amióta beszerztem a webshopból. Totál beleszerettem a COS minden egyes darabjába. A harmadik fotón egy burgundi hosszú pulóver látható, szintén a NewYorker-ből, amit ehhez a cipőmhöz vásároltam. Egy új sál is a szekrényembe keveredett, ami a sváb dédnagyié volt, egyszerűen imádom. Végül pedig egy H&M farmering az utolsó leárazott darabok közül és egy csodás rövidke pulóver a Je Suis Belle-től

 

Megosztás:

Címkék: h&m newyorker je suis belle cos enn

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása