ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Dalmaták és csónakok a Minimarketnél

2012. február 21. 12:00

AdriEnn

Örömmel nyitottam meg ma reggel a Minimarkettől érkezett hírlevelet, amiben szerepelt a SALE szócska, majd a sorokat olvasva viszonylag gyorsan el is keseredtem, ugyanis a levélben ez szerepelt: "szeretettel várunk irodánkba, ahol korábbi kollekciók darabjait vásárolhatod meg kedvezményes áron, cím: Bellmansgatan 8, Stockholm. Persze boldogan utaznék most Stockholmba egyik kedvenc európai városomba, de most nem tehetem sajnos. Ettől függetlenül úgy gondoltam körbelesek a webshopban. Több érdekességre is figyelmes lettem, többek között álmaim trench coatjára közel 80 000 Ft-ért (de erről hamarosan többet) továbbá a lent látható csodás dalmatás pulóverre és néhány kevésbé szépnek, de érdekesnek mondható lábbelire, csónak designban. Nektek, hogy tetszenek?

 

 

Fotók: Minimarket

Megosztás:

Címkék: svéd webshop dalmata minimarket

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása