ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Januári bőr és lélek kényeztetés

2012. február 09. 20:09

AdriEnn

Már egy ideje tombolnak a mínuszok, visszatértek a gyerekkoromból emlékként megmaradt tényleg hideg téli napok. S mivel viszonylag elszoktunk már az igazi téltől, vagyis én úgy érzem igen, ezért meglehetősen nehezen viselem ezeket a fagyos napokat. Még soha korábban nem tapasztalt száraz érzékeny bőr és cserepes ajkak jelentkeztek kis téli "depresszióval" fűszerezve. Ezért úgy gondoltam segítek magamon és vásárolok néhány bőrregeneráló, kényeztető terméket. Először a the body shopból rendeltem a lent látható két terméket. Az örök sláger E vitaminos testvajat és egy kis tavaszi cseresznyevirág illatot. Majd az ajkak regenerálására kipróbáltam a lent látható ajakradírt a Lushtól, amit egyszerűen imádok! S végül jöjjön az idei tél abszolút felfedezettje az olajos Nivea tusfürdő, amihez nem fűztem túl sok reményt, de az első tusolásnál már bebizonyította, hogy nagyon klassz. Az utolsó téli kényeztető pedig egy zselés szemhéjtus a Manhattantől, amit eszméletlen könnyű használni és nekem nap végéig a helyén is marad, amit eddig egy tus sem tudott produkálni.

 
 
 
 
 
 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása