ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Esti pihentető

2012. január 04. 18:33

MariAnn

Már el is indultak a munkával töltött napok, így estére már nem vágyom másra, mint valami fárasztó, de vicces videóra/filmre. Eddig ezt a műfajt nem a fashion videók töltötték be, bármennyire is nagy divatrajongó vagyok, nem igazán kedveltem őket, mivel felszínességük, ötlettelenségük inkább bosszantó, mint érdekes volt. Viszont most ahogy átnéztem a models.com 2011-es visszatekintését, rá kellette jönnöm, hogy azért elég sok eszement dolgozik ebben a kreatív iparban és készült néhány elképesztően pihent, szórakoztató, de teljesen értelmetlen kampányvideó a múlt évben, amit még nem is láttam. Összeszedtem a három kedvencemet, pihentségi sorrendben. Prada, Lanvin, Versace for H&M. Esti fáradtság levezetésére tökéletesek!

 


  

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boglya 2012.01.05. 07:47:20

A Lanvin videó lett a kedvencem, megnéztem vagy ötször, megmosolyogtatott.:)
süti beállítások módosítása