ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Inspirációk Szolnokról

2011. december 18. 20:37

AdriEnn

A hétvégén Ann és Enn is elutazott a fővárosból. Enn Szolnok városában járt, ahol amellett, hogy újra csodásan érezte magát, rengeteg impulzus és inspiráció is érte. Íme:

 

Megosztás:

Címkék: hétvége kirándulás enn

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yesa 2011.12.18. 20:51:11

mitől lesznek ilyen művészi hatásúak a fotóid? :)

Almaleves · http://almaleves.blog.hu 2011.12.19. 08:50:59

Erről a fotózási stílúról már egyszer megemlékeztem, igaz nem itt, hanem a saját likamban, így csak annyit most, er(r)ől-tetett. A valóság megcsúfolása, melyről az idetévedő ufonauták teljesen összezavarodnának, azonban mi, igaz-divathívő fröccsöntöttek tudjuk, hogy ez csak a megtévesztésünk részét (fény)képezi.

Egyébként már annyira kiéhezetten vártam a következő posztot, hogy tegnap kénytelen voltam az esti órákban az időjárással játszadozni, átéltem egy óriás narancscunamit, grappefruit ciklonnal nyokn öntve, amitől csak annyit tudtam kinyögni, hogy: nyam-nyam.
Pont, mint egy pelenkás divatújonc, a nyivákolást ezúttal kihagytam, azt ide tartogattam.
süti beállítások módosítása