ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Csillogó cipő: Kell nekem!

2011. december 11. 20:00

MariAnn

Újabb csillámos darab a blogon, ugyanis Enn nemrég feldobta a flitteres forrónaci ötletét, amire meglepetésünkre igent mondtatok. Ez indította be a fantáziámat, hogy én is valamilyen csillogó darab után nézzek. Mindezt annak ellenére, hogy nem vagyok csillogó párti, általában visszafogott színeket hordok, pont emiatt szeretem, ha a cipő feltűnő. És pont ez ad egy csavart a szettnek, ami így általában tetszést arat. Ezért is esett a választásom erre a csillogó pár cipőre, amibe rögtön beleszerettem, amikor megláttam Betty blogján. Egyértelműen kell, sőt, annyira, hogy utána néztem az asos oldalán is, hogy mennyiért vesztegetik (drága), az alsó kép onnan van, amin mondjuk már nem olyan vonzó, mint felvéve, de nekem akkor is IGEN. Nektek bejön?

 Fotók: Betty, asos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszter872010 2011.12.12. 13:33:09

IGEN!

Asoson jelenleg benne van a féláron kapható cipők között:D

nickelbolha 2011.12.12. 23:36:17

Nekem nem, de Ann, Te bejössz nekem! ha jössz egy csillogó cipővel ... :-)
süti beállítások módosítása