ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Télikabát mustra

2011. november 18. 17:21

AdriEnn

Télikabátot viszonylag ritkán vásárol az ember, vagyis én igen. Ha már vásárlásra kerül sor, akkor természetesen a tökéletesebbnél is tökéletesebb példányt tűzöm ki célnak. A keresési folyamat nálam van, hogy hónapokig is eltart, szerencse hogy a tél nem túl rövid... Idén tervbe vettem, hogy beszerzek egy új példányt és körbenéztem a Topshopban. A pánik kitört, ugyanis az alábbiak közül mindegyik példányt imádom, talán a hosszú bárány szőrős kivételével, amit ANN kedvéért került a válogatásba ;) Nektek melyik tetszik?

Fotó: Topshop

 

Megosztás:

Címkék: télikabát topshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csapó Ágnes · http://petravalazelet.blogspot.com/ 2011.11.18. 17:59:27

Én is kabát keresésben vagyok,csak én steppeltet szeretnék,mert szövet van kettő. Szemezgethetnétek olyanokat is. :)
Itt a szürke hagyományos tetszik a legjobban,meg még talán ez elsőt is hordanám.
süti beállítások módosítása