ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Zagabo-Zip It!

2011. október 23. 17:28

AdriEnn

Aki követi a posztjaim, annak nem mondok újat azzal, hogy nem szeretem a túl játékos dolgokat, leginkább a "minél egyszerűbb és letisztultabb, annál jobb" elvet vallom. Másfél évvel ezelőtt találkoztam először Zagaboval, még a WAMP-on, ahol meg is lestem a ruhákat, de akkor nem szerettem meg különöskép egyik darabot sem. Majd később egy barátnőm vásárolt Zagabotól egy ruhát, ami egyszerűen csodálatos volt... S most, mikor megérkeztek hozzánk a fotók, a legújabb Zip It! kollekcióról újra felkaptam a fejem. Ebből a kollekcióból egyértelműen tudnék (valószínűleg fogok is ;) választani, mégpedig a lent látható darabokat, elsősorban az ingeket. Nektek van Zagabo darabotok?

Ing- 9800 Ft, Szoknya-13500 Ft

Esőkabát- 15500 Ft

Álló galléros ing- 7200 Ft, Ruha-14800 Ft

Overall- 17800Ft

Fotók: Zagabo

 

Megosztás:

Címkék: magyar ruha zagabo

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása