ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Irány a Vitkovics Mihály utca 3!

2011. július 10. 11:18

AdriEnn

Akik mindig is szerettek volna egy high-fashion darabot megkaparintani (pl. éééééhhhéééén), de még nem volt meg hozzá a kellő aprójuk, azoknak van egy jó hírem. A Vitkovics Mihály utcában egy high-fashion vintage pop up store nyitotta meg kapuit, ahol pl. Helmut Lang, Alexander Wang, Miu Miu, Jil Sander holmikat lehet megkaparintani. Én még nem jártam ott, de a remény él, hogy még nem kapkodtak el mindent. A store júl 3-tól-23-ig él. Gogogoooo!

Fotó: annflower

Megosztás:

Címkék: vintage high fashion

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

makosbejgli 2011.07.10. 14:21:35

Én 6-án jártam ott és már akkor a készlet nagy része elment, 100 darabbal kezdtek és akkora már csak olyan 40 darab volt. De mindenképpen menj, hátha találsz valamit ami nagyon megtetszik. Én találtam egyet és anyummal nézegettük, akkor jött oda az eladó csajszi, hogy elfelejtette berakni a foglaltak közé. De sebaj. Amúgy nagyon kedvesek és érdeklődőek voltak :)
süti beállítások módosítása