ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Platólógia

2011. június 07. 19:19

AdriEnn

Egyszerűen nem tudom megunni a platós cipőket. Tudom, sokak szerint egyenesen borzalmasak, de ez nem riaszt vissza. Épp azon töröm a fejem, mikor és hol találom meg a következő áldozatom. Az alábbiakban összegyűjtöttem néhány bizarr, de szeretnivaló "egyedet", melyekből szívesen elfogadnék egy-két párt ;) Nektek hogy tetszenek?

Fotók: Nelly

Megosztás:

Címkék: cipők nelly platós cipők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2011.06.07. 20:34:36

Szerintem egyáltalán nem visszataszítóak, és a Jeffrey Campbell darabokért egyenesen odáig vagyok...! ;)

esikazemese 2011.06.07. 21:07:00

a Jeffrey Campbell daraboknál nincs undorítóbb. Mindenkinek borzalmas lópatája van benne, egyszer nézzétek meg képeken, hogy néztek ki benne..
Szeretem a platformot, de a mostani divatnál fele vastagságú talpal. Alulról az 5 piros kurvajó!

boglya 2011.06.07. 21:10:59

Nekem is a piros tetszik!
süti beállítások módosítása