ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Enn Je Suis Belle showroom élménye

2011. június 06. 19:21

AdriEnn

Eljött az ideje, hogy ne csak a számat jártassam, hogy megyek a Je Suis Bellehez, hanem a tettek mezejére is lépjek. A szakadó eső sem akadályozott meg abban, hogy végre elmenjek hozzájuk :) Többek között a különleges Szülinapi Sample Sale alkalmából kukkoltam be a Párizsi udvarba Dalmához és Tibihez. A ruhák első "átlapozgatását" követően azonnal konstatáltam, hogy sokáig maradok náluk aznap... Legszívesebben ugyanis minden második darabot felpróbáltam és hazavittem volna. Végül kiválasztottam a legkedvencebb-kedvenceket és próbálgatásba kezdtem, majd egy nagyobb dilemma után, végül két ruha és egy felső mellett döntöttem. Jöjjön a lényeg, nagyon-nagyon klassz élmény volt náluk, mindketten végtelenül barátságosak. Már várom a következő alkalmat! Arról nem is beszélve, hogy persze eszméletlenül büszke vagyok arra, hogy rendelkezem egyelőre néhány "Made in Hungary" ruhadarabbal.

Mindenkit, aki eddig tartott volna attól, hogy ellátogasson hozzájuk bátorítanék, mert ezt a fajta törődést, hozzáértést és érdeklődést, semmilyen más "általános" ruhavásárlás során én nem éreztem még. Egy showroomban tényleg törődnek az emberrel, szaktudással rendelkeznek és őszinte érdeklődést mutatnak a személyed iránt. Minden tévhitet eloszlatva, kicsit sem feszélyezett a hangulat és akkor sem néznek az emberre furán, ha épp nem vásárol semmit. Lényeg a lényeg, ha tehetitek, lessetek be a Je Suis Belle showroomba! Én pedig folytatom a showroomjáró körutam! :)

Az alábbiakban pedig, néhány kép a csodaszép darabokról, melyek most már az én szekrényeben lógnak és egy bámulatos videó, melyben új kollekciójuk egyik legszebb darabját láthatjátok, mely hamarosan remélem szintén a szekrényembe vándorol :)

Zoe from peterhencz on Vimeo.

 

Megosztás:

Címkék: je suis belle showroom enn

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása