ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Enn esete a babarózsaszín székekkel

2011. május 15. 17:07

AdriEnn

Mogyoródon jártam tegnap, ahol egy esküvői partyra voltunk hivatalosak. A ceremónia helyszíne annyira megtetszett, hogy nem bírtam magammal, ezért vadul kattintgatásba kezdtünk, hisz már amúgy is nagyon régóta ígérgetek újabb saját készítésű képeket. Új szerzeményeimet láthatjátok rajtam, a felsőm Kovács Adéltól (Kepp Showroom), a platós balerinám a Vagabondtól, a blézerem a Topshopból, a nadrágom pedig a NewYorkerből van. Bár a képeken nem látszik, de végre rávettem magam arra, hogy csak egy fülbevalót tegyek be, de nem azért mert elhagytam a párját, hanem azért mert így tetszik :) Jah, és legszívesebben hazavittem volna egy széket...

 Fotók: Lala, Katica

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agnes szucs · http://www.iiiinspired.blogspot.com/ 2011.05.23. 19:42:25

különösen tetszik a felsőd díszítése, meg a platós cipő...
meg a székek persze. :)

á
:)
süti beállítások módosítása