ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

A USE Unused nyár

2011. május 11. 08:57

MariAnn

Mivel csak az AnnEnn másik fele vett részt a Budapest Essential Looks-on, így én sajnos nem láttam élőben a USE Unused ott debütált 2011 spring/summer kollekcióját, pedig a hazai mezőnyben ők a kedvenceim. Pont emiatt jó, hogy létezik a facebook, hiszen ott ezt pótolhattam, sőt, onnan értesültem az új kampányfotóik meglétéről is. Azok pedig gyönyörűek, így nektek is látnotok kell őket. A zsinóros megoldás elképesztően elegáns, míg a farmer darabok annál lazábbak, mégis baromira nőiesek. A kedvencem a sötét farmering, amit a divatbemutató képein láttam, de nem hagyhatom szó nélkül a színeket sem, hiszen pont azok harmóniája miatt olyan erősek ezek a képek. Az, hogy olyan hajat szeretnék, mint a modellé, már nem a tervezőhármason múlik.:)

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása