ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Hamarosan csillagászati magaslatokban?

2011. április 11. 09:00

AdriEnn

Most biztosan azt gondoljátok, hogy meghibbantam. Bevallom ezt a kérdést elég gyakran tettem fel magamnak mostanában a cipőízlésem erőteljes változása nyomán.  Mindeddig ugyanis többnyire a lapos cipellőket méltattam, de úgy tűnik ez most kicsit megváltozik. Ez arra vezethető vissza, amit nemrég fejtettem ki nektek egy érdekes cipellő kapcsán. Nos, erre még rátett egy lapáttal egy lány a bkv-n, vagyis pontosabban egy lány cipője (és az egész összkép), akit a bkv-n pillantottam meg. Egy hajszálon múlt, hogy nem gratuláltam neki a szetthez, két fékezés okozta dülöngélés közben. Naivan azt gondoltam, hogy biztosan megtalálom a cipőt itthon az interneten, ugyanis minden egyes részlete beleégett az emlékeimbe. Sajnos nem jártam sikerrel, sem az Asos, sem a Topshop, sőt még a Farfetch sem árul hasonlót sem... Ezért sajnos megmutatni nem tudom, csak körülírni. Egy koszos rózsaszín platós magassarkú volt, amely a lábfejnél volt egy csodás selyemszalaggal megkötve... Elmesélve furán hangzik, de elképesztően szép volt... Még az ősszel szereztem be magamnak egy platós telitalpú Vagabondot, amit imádok. Azóta tanultam szorgalmasan a járást is... Így most már "magabiztosan" közlekedek ilyen magaslatokban is. Sőt, meglepődve tapasztaltam, hogy még élvezem is, hogy egy fejjel magasabb lehetek a lányok nagy részénél, no meg néhány fiúnál is! ;) Íme néhány csodás darab...

 
 
Fotók: asos.com, zalando.de

 

Megosztás:

Címkék: cipő asos zalando

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása