ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Ide vele!- Majdnem platós cipő

2011. március 31. 12:19

AdriEnn

Jöjjön ma ismét egy extra, vagány topogó, melyet az asos oldalán találtam. Az utóbbi időben rákattantam a "különc" cipőkre, annak ellenére, hogy nagyon megbámulják az utcán. Kiül az arcokra itthon a rémület, a "Te jó ég, hogy lehet ilyet felvenni...??" kérdést sugallva. Ez már abszolút nem zavar... Úgy érzem merészebb lettem, mióta blogolok és rendszeresen lesem a külföldi bloggerek írásait. Nemrég vásároltam egy cipellőt, nem ezt, de hasonlóan bevállalós darabot, amit hamarosan meg is mutatok!:) Egyelőre viszont maradjunk ennél a csodánál. Nektek hogy tetszik?

 Fotó:Asos

Megosztás:

Címkék: kiegészítő cipő asos

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2011.03.31. 12:44:35

Nekem nagyon tetszik, és egyáltalán nem érzem merésznek... :D

Mme du Tancin 2011.03.31. 14:19:00

ha nem lennék benne olyan magas, mint egy transzvesztita, aki próbál elvegyülni, felvenném.
és hajrá, hadd pukkadjanak :)
süti beállítások módosítása