ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Holland kitekintés

2011. március 15. 20:36

AdriEnn

Az elmúlt pár napot Hollandiában, pontosabban Amszterdamban töltöttem. Remélem mindenkihez eljutott az üdvözletem a facebookon keresztül?! ;) Akikhez nem, katt IDE és utólag érkezik! Minden évben beiktatunk a barátainkkal egy európai főváros kukkolást, rövidke három napban idén Amszterdam került sorra. Csodálatos város, a "részeges" épületek különösen viccesek, és meg kell hagyni a holland nők is gyönyörűek, de életveszélyesek a biciklin ülve. Természetesen volt néhány kiszemelt ruhabolt, ahova mindenképp be szerettem volna menni, de amikor rájöttem, hogy nincs COS Amszterdamban, kicsit elcsüggedtem. Kénytelen leszek Németországba elmenni az új kedvencet meglesni, de sebaj, legalább már megvan a jövő évi úticél is.;) COS helyett volt Acne, amit "szerencsére" nem találtam meg. Az Acne már Osloban is megsiratott az áraikat illetően...  Divatblogger létemre, be kell valljam, egy ruhadarabot sem vásároltam odakint, bár egy poncsó az egyik piacon többször is rámkacsintott, de aztán végül nem győzött meg, így csak kék tulipánhagymával tömtem meg a kis bőröndöm és persze rengeteg inspirációval. Íme néhány street fashion és hangulat fotó odakintről:

  

 

Fotók: Damstyle, Enn

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása