ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

MAC rúzs dilemma

2011. március 03. 15:23

AdriEnn

Szükségem lenne egy új rúzsra (többre is, persze vastag pénztárcával...). Hosszas nézelődés után az alábbi két színt szúrtam ki magamnak a MAC-től. A felső a MAC Russain Red nevet viseli, az alsó pedig a MAC Viva Glam Cyndi Lauper nevet kapta (remélhetőleg még kapható...). A két szín nagyon eltérő, mégis dilemmába estem, hogy melyiket válasszam. A felső egy csodaszép erős vörös, ami kicsit tégla színbe hajlik, de valójában az alsó eper árnyalat is csodás. Hétköznapra talán a Cyndi lenne az igazi, de a Russain Red-et is bevállalnám.... Hmm... Nálatok melyik a befutó?

 

 

Megosztás:

Címkék: mac szépség beauty smink rúzs

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

**Anna** 2011.03.03. 15:54:24

Mindkettő...nekem több is van, de én inkább az erősebb, feltűnőbb árnyalatokra szavazok. Ha már nem 600 forintért veszed, legalább látsszon rendesen :) Sajnos a MAC túl jó dolgokat árul, én nem tudok leállni. Igazi függőséget okoz :)

esikazemese 2011.03.03. 16:00:03

nekem is tetszett a Russian Red, de nekem még az sem volt elég sötét :) Én most a Chanel egyik pink rúzsára kattantam rá, de az ára...
Elég gáz hogy nálunk a mac is valami 6ezer forint, míg mondjuk Mexikóban 4000 :(
süti beállítások módosítása