ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Kepp Showroom vagy Alexander Wang?

2011. február 24. 13:10

AdriEnn

A legutóbbi Je Suis Belle és Alberta Feretti összehasonlítás után nagy kedvet kaptam további érdekes magyar és külföldi darabok megmérettetésére. Nagyon érdekel, hogy Ti  hogy vélekedtek e felől. Ma a Kepp Showroom csodás cipőjét és egy Alexander Wang kreációt állítok egymással szembe. A részletes, különleges kidolgozás és ötlet miatt nekem egyértelműen a Kepp Showroomos cipő a favoritom. Ti melyiket választanátok?

Kepp Showroom

Alexander Wang

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

High Style Blog · http://highstyle.blog.com/ 2011.02.24. 14:47:39

Nálam is a Keep Showroom a nyerő! Ennek a cipőnek sokkal szebb a formája, és az egyedi sarok is mellette szól. :)

*Dexter* · http://thehighheeltimes.wordpress.com 2011.02.25. 10:25:17

Amikor korábban a Kepp Showroom cipőt láttam, nekem Raphael Young jutott eszembe, leginkább a sarok miatt.

enliven 2011.02.27. 21:47:06

Mindkét cipő gyönyörű, bár szerintem az Alexander Wang kicsit finomabb vonalvezetés, kecsesebb. Így számomra nem igazán összehasonlítható. Helen Furber cipőjével viszont jó összehasonlítási alap lenne!
süti beállítások módosítása