ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Benetton Reloaded

2011. február 07. 15:51

MariAnn

Nosztalgiázásként vettem elő a United Colors of Benettont (és a 2011-es tavaszi-nyári kollekciójuk képeit), hiszen nem különösebben szoktunk foglalkozni ezzel a márkával. Ennek ellenére a kirakataik előtt mindig eszembe jut az, amikor kicsi voltam és imádtam a szokatlan, érdekes arcokat foglalkoztató, nagyon színes kampányaikat. Akkor még nem is igazán ismertem más márkákat, annak ellenére, hogy egyetlen darab Benetton ruhával sem rendelkeztem. A kampányaik koncepciója a 90-es évek óta sem változott, rengeteg szín, rengeteg karakter és az aktuális trendekhez való igazodás. Nézzük csak meg a fonott hajú lányokat, a hatalmas masnikat, szoknyákat, a fejpántokat, és így tovább, mindenből találunk egy kicsit. Nem túl sok és nem is túl kevés.

Fotók: millionlooks.com

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása