ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Csináld magad!-Hajas táska

2011. január 10. 16:19

AdriEnn

Egy holland blogger oldalán bukkantam egy csodálatos ötletre, amit mindenképpen meg kell osztanom veletek is! Az alábbi táskától leesett az állam, a nagy durranást az jelentette számomra, hogy ezt milyen könnyedén meg lehet valósítani otthon, wow(persze a látvány is)! Nem kell hozzá más, mint egy ragasztópisztoly vagy pillanatragasztó, szerintem az előbbi tartósabb, egy régi táska amit nem sajnálsz, egy olló és klassz műhajak. A végeredmény kicsit bizarr látványt nyújt, de nekem nagyon bejön!:) Zseniális és egyedi, el vagyok ragadtatva! Én biztosan legyártom és Ti? További képekért katt IDE!l 

 Forrás: Love-aesthetics

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása