ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

A nagy szemöldök kérdés

2011. január 05. 08:30

MariAnn

Végre megtaláltam a tökéletes képeket ennek a témának az illusztrálásához, úgyhogy most már fel merem tenni a kérdést: Jöhet a szőke hajhoz sötét szemöldök vagy ti inkább a hagyományosabb világos szemöldök pártján álltok? Személy szerint én imádom azt, ha szőke hajhoz hangsúlyos, sötét szemöldök dukál, de ahogy már korábban is észrevettem, erről erősen megoszlik a vélemény, (van aki szerint gusztustalan).  Nem akartam Scarlett Johanssont hozni példának, így most ezeket a szerintem nagyon szép képeket mutatom erről a kissé durcás arcú modellről. ő Naomi Preizler és a  klassz stylingért pedig Rayna Cummings felelős. Az tény, hogy kissé valóban szigorú külsőt kap a túlhangsúlyozott szemöldök miatt a modell, de szerintem telitalálat. Igazi téli divatanyag, ami a Metal Magazineban látott napvilágot pár napja.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása