ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Kell ez nekünk?!- Neverending hair

2010. augusztus 19. 16:20

AdriEnn

Belekezdtem a "növesszük a hajunkat jóóó hosszúra projektbe". A múlt éveimet elnézve, meg kell állapítanom, hogy ez az elhatározás, már nagyon-nagyon sokszor megszületett, de valahogy mindig zsákutcába került. "Jajj de szép az a haj!- nekem olyan apródos kelll!"- és már rohantam is Nettihez az East Side Hairbe (akit nagyon kedvelek ♥), hogy olyat szeretnék!:)-ami teszem hozzá, mindig jól sült el! Most azonban meglepő módon, már majdnem egy éve bírom a növesztést. (Pont tegnap kérdezték meg tőlem, hogy voltam-e hajhosszabbításon, vagy ez netán a sajátom?:)- mosolyban törtem ki, s büszkén mondtam, hogy ez biza a sajátom:)) Nyilván ez erősen köszönhető a vintage szerelemnek is, ahol a fonások és a mindenféle fejtetőre biggyesztett "hajgombóckák" a kedvenceim. Kíváncsian várom mikor futok bele, egy újabb "hajszerelembe" s vágatom le, amiről persze beszámolok:) Ti, hogy álltok a hosszú hajjal, szeretnivaló, vagy hanyagolható?

Megosztás:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása