ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Dora Abodi "retrospektív"

2010. június 08. 21:08

MariAnn

Nagyon fiatal, ám máris egyre ismertebb márka a Dora Abodi és ez nem csak Magyarországon van így. Abodi Dóra az egyik azon fiatal magyar tervezők közül, akiknek a munkáival egyre gyakrabban találkozhatunk. Bevallom, nekem ő az egyik favoritom, ezért kiválogattam a kedvenc darabjaimat tőle, nektek. A legszebbek egyértelműen a 2010-es tavaszi-nyári kollekció édes ruhái, amelyeket múltkor a Wampon meg is fogdostunk egy kicsit, de a 2010-es őszi-téli kollekcióból is beválasztottam két darabot a kívánságlistámra (utolsó két kép). Annyira jellegzetesek a ruhái, hogy már nagyon kíváncsi vagyok a most készülő 2011-es kollekcióra is! Plusz infóként még  ideírom nektek, hogy a Modart elvégzése előtt Dóra jogászként végzett, amit eddig nem tudtam és amin azért is lepődtem meg, mert nem gondoltam volna, hogy ennyire más pálya után még van lehetőség vagy inkább remény az újrakezdésre és ilyen sikerek elérésére. Grat hozzá,(talán még mi sem vagyunk elveszve Adriennel)!

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása