ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

We fell in love with LoveBug Vintage shop!-Interjú Kertész Violettával

2010. május 18. 19:08

AdriEnn

Nemrégiben mutattam nektek legújabb cipőszerzeményem, egy bevállalós nyári pinkcsizmát, amit a LoveBug Vintage shopból szereztem be. A megrendelést követően pár nappal meg is jelentem a megbeszélt helyszínen az átvételre egy lánynál (Kertész Violetta) aki eme szuper, Magyarországon eddig egyedi shop mögött áll. Cipellő próba és további vintage csemegék átkukkolása után már tudtam, a LoveBug Vintage az új kedvencem - minden bizonnyal az ANNENN olvasók kedvence is lesz, amint értesülnek róla. Ezért megbeszéltünk Violettával egy további találkozót egy kis csevejre, amelyre egy kellemes üccsi keretében került sor a Gödörben ;) (lehet találgatni ki kicsoda ;)

S, hogy miről is faggattuk Violettát, arról az alábbiakban olvashattok:

Először is a névről szeretnénk megkérdezni, miért pont Lovebug-szerelembogár?

Sokat filóztam, vajon mi legyen az oldal neve, írogattam az ötleteket egy lapra egymás alá, s valahogy eszembe jutott a LoveBug, ami nagyon megtetszett mind mondva, mind írva. S ami még érdekesség, hogy ugye a VW Beetlet is becézték anno a hippi időkben így, no meg az áradó "szeretet" mely a névben ugyanúgy megtalálható.


Miért pont vintage, mikor és, honnan jött az ötlet?

Szeretem a vintage- stílusos régiségeket, mániákusan jártam már egész fiatalon a secondhand shoppokat az Ecseri piacot kincseket keresve, ahol valahogy mindig a bevállalós, de mégis stílusos darabok akadtak a kezembe. Mondhatni vintage-ruha gyűjtőszenvedélyem itt kezdődött. Már gimnazista koromban eladtam pl. a nagymamám irhakabátját. Volt egy időszak amikor csak turiból öltözködtem...ma is hajlandó vagyok bárhova elmenni egy jó darabért. Aztán tavaly láttam, hogy itthon nincs ilyen és akkor úgy gondoltam, hogy próbaképpen felteszek pár dolgot, megnézni, hogy megy-e? És ment.
 

Milyen gyakran bővíted a kínálatot?

Olyan 3-4 naponta mindig teszek fel valami újat, amit a napi ajánlatban láthattok.


A kínálatot végiglapozva egyelőre többnyire a hölgy közönség szívét próbálod megdobogtatni, tervezel kínálatot későbbiekben esetleg férfiak számára is?



Hjajj, igen mindenképp. Imádom a férfiruhákat, de talán a fiúk nagy része kevésbé bevállalós, mint a lányok és az optimális kínálat kialakítása is bonyolultabb ezáltal. Elsőként azonban majd férfi kiegészítőket találhattok az oldalon, melyhez később társulnak majd
ruhák is.


Jelenleg még nem nagyon ismerik Magyarországon a vintage stílust mégis egyre többen próbálkoznak. Mivel bátorítanád a magyarországi fiatalokat a vintage ruhák hordáshoz?
 

Legyenek bevállalósak és nyitottak az új "régiségekre", hisz a trendek visszatérnek. Öltözékünket mindig jó feldobni kicsit, akár egy kiegészítővel, melyet még soha senki nem látott, egy olyan dolgot belecsempészni, amitől egyedivé válik - ehhez a vintage darabok pont megfelelőek, tehát csak biztatnék mindenkit az egyedi megjelenésre, a vintage holmik hordására.


Olvastam, hogy több szálon fut a karriered és ez csak egy ága, jelenleg mivel foglalkozol még?

Imádom a ruhákat, kiegészítőket, mondhatni elég nagy divatőrült vagyok, anno felvételiztem is az Iparművészetire, majd másfelé sodort az élet, s rájöttem, hogy a divattervezés ugyan nem, de a divat mindenképp az én vonalam, így aztán részt vettem több videoklip forgatásán, s tevékenykedtem itt-ott stylistként is, az Artmafia csapat tagja vagyok. Jelenleg divatújságírással is foglalkozom és persze a Bpfashion oldalt szerkesztem, melyen most nagy átalakításokat tervezünk.


Magyar vásárlókörre koncentrálsz, vagy szeretnél külföldön is értékesíteni?

Egyelőre szeretném a magyar igényeket kielégíteni, egy rajongó és vásárlókört kialakítani, de terveim közt szerepel külföldre is értékesíteni a későbbiekben.


Szerinted stílusosak a magyar emberek?


Mostanában gyakran teszik fel ezt a kérdést divattal foglalkozóknak, mire a válasz többnyire, hogy egyre bővül szerencsére az igényes holmikra, öltözködésre odafigyelő magyarok tábora. Ezt gondolom én is, viszont hozzátenném, hogy van egy elvárás, nőideál, melyet már megszoktak (a klasszikus csinos) és általában a pasik igényelnek, így ettől nem nagyon mernek elrugaszkodni a magyar hölgyek. Az lenne az igazán jó, ha bátrak lennének és bevállalósak és mondjuk egy-egy egyedi kiegészítővel, elemmel dobnák fel öltözetüket.


Kedvenc vintage darabod a gyűjteményből?

Egy leopárdmintás trencskó, amihez sok emlék fűz a múltból. Talán 18 évesen szereztem be, többször jártam benne szórakozni, s csak úgy köszöntek mikor megérkeztem, hogy "megérkezett a leopárdos" lány. Nagyon kedvelem az antik kerámia holmikat is, pl. ékszertartó hattyút is imádom, központi helyet foglal el jelenleg a lakásomban.:)

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.05.21. 07:49:14

Voltam már fent az oldalán, nagyon jó!!!

Style&Budapest · http://styleandbudapest.blog.hu/ 2011.04.01. 09:47:59

ma megyünk a nyílt napjára streetstyle fotózni! :)
süti beállítások módosítása