ANNENN

Fashion, design, art and beauty passion from Hungary!

Pierre Hardy sarkai a magasban

2010. március 24. 17:44

AdriEnn

A nyár nálunk előre láthatólag lagzis lesz, értem ezalatt, hogy idén több mint egy lagzin is részt veszünk majd, mint vendégek. Bevallom a házasodósdi nem az én világom, de ilyen esemény is van, s be kell látni ezen is át kell esni egyszer, -kinek előbb kinek utóbb.

Így agyalni kezdtem már persze idejében azon is, hogy mit vegyek fel, pár ötlet már van ruhafronton, viszont cipőileg nagyobb a tanácstalanság. Arra az elhatározásra jutottam, (azt hiszem ;) hogy veszek egy szép magassarkú cipőt ( az elsőt körülbelül a sok lapos cipellő között), ezért körbekalandoztam kicsit mi is a helyzet. Hát így bukkantam Pierre Hardy nyári kollekciójára, ami nagyon tetszik, de nem feltétlen ebből a kollekcióból kerül ki a kiválasztottam, egyrészt az ára miatt, másrérszt  mert a járás nem valószínű, hogy sikerülne egy-egy darabban...

Ti, hogy álltok az efféle magaslatokkal?

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása